خبرگزاری کار ایران

در جلسه مدیران ۷ استان؛

مقدم به عنوان نماینده و دبیر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه یک انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۸۵۰

ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد البرز از بین مدیران ۷ استان، بعنوان دبیر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه یک کشور انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، طی جلسه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه یک که بصورت مجازی و از طریق وبینار برگزار شد، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به اتفاق آراء بعنوان نماینده مدیران کل استانهای مذکور و دبیر منطقه یک، انتخاب و به امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.

ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب مناطق ۸ گانه تقسیم شده اند که منطقه یک کشور شامل استان‌های البرز، تهران، قم، قزوین، مازندران، گیلان و سمنان است.

ناصر مقدم بعد از این انتخاب، ضمن ارائه توضیحاتی در این ارتباط اظهار کرد: قطعا در این مسئولیت از تمام ظرفیت‌ها و تجارب موجود در انعکاس شرایط و تصمیم سازی ها، متناسب با امکانات و ظرفیت‌های موجود در این استان‌ها بهره گیری خواهم کرد.

وی افزود: تلاش خواهد شد که در مسیر استفاده از تجارب و استعدادهای فرهنگی هنری استان‌های منطقه یک کشور، حداکثر مشورت و بهره گیری لازم صورت پذیرد که منجر به بهبود عملکرد و ارتقای کارآمدی سازوکارهای موجود در عرصه و میدان عمل کارگزاران فرهنگ و هنر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز