خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان خبر داد:

اسکان اضطراری ۱۷۲ مسافر گرفتار در برف خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۶۲۶

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی گفت: طی دیروز بعد از ظهر تا صبح امروز ۱۷۲ مسافر گرفتار در جاده‌های برفی استان به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، غلامرضا صیادی در این خصوص افزود: این تعداد مسافر در جاده‌های قوچان، درگز، بردسکن و نیشابور امدادرسانی و اسکان داده شدند و بسته غذایی و پتوی مورد نیاز دریافت کردند.

وی ادامه داد: از ظهر دیروز شاهد برف و کولاک در اغلب جاده های خراسان رضوی هستیم و طی این مدت تا صبح امروز ۱۳ تیم ویژه عملیاتی امداد با ۳۷ نیرو در نقاط پرخطر و بهمن‌خیز و محورهای مواصلاتی استان مستقر و مشغول ارائه خدمت هستند.

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی گفت: طی این مدت ۱۵۷ نفر حادثه دیده برف و کولاک، کوهستان و حادثه‌ جاده‌ای در استان داشته ایم که نیروهای هلال احمر به ۱۵۱ نفر از این تعداد امدادرسانی کردند اما یک تن بر اثر واژگونی یک دستگاه وَن فوت کرد.

صیادی افزود: طی شب گذشته تا صبح امروز ۴۳ خودرو و یک دستگاه اتوبوس گرفتار در برف توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به فصل زمستان و احتمال وقوع بارش‌ها لازم است تا هموطنان قبل از تردد در هر مسیری از قبل اطلاعات راه‌ها را دریافت کنند و همچنین سوخت کافی و اقلام گرمایی و خوراکی مورد نیاز را به همراه داشته باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکل و در راه‌ماندگی تا رسیدن نیروهای امدادی مشکلی برای آنان پیش نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز