خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

پیست کاکان یاسوج آماده استقبال از ورزشکاران / آغاز فعالیت پیست با مجوز ستاد کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۶۲۰

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی، برف کوبی و تجهیز پیست اسکی کاکان یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این پیست اکنون آماده استقبال از ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید محمد علوی" گفت: فعالیت این پیست بستگی به اجازه از ستاد کرونا است.

وی با بیان اینکه انشعاب گاز به پیست اسکی‌کاکان رسیده است، خاطرنشان‌کرد: پیست اسکی کاکان یاسوج اولین پیست اسکی کشور است که مجهز به سوخت گاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد وجود پیست کاکان یاسوج را فرصتی ارزشمند در توسعه توریسم ورزشی ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، پیست اسکی کاکان واقع در ۱۸ کیلومتری شمال شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که ظرفیت بی بدیلی در حوزه گردشگری و ورزش های زمستانی محسوب می شود.

این پیست در دامنه‌های رشته کوه زاگرس و قله دنا در ارتفاع 2600 متری در دهستان کاکان واقع شده است.

پیست کاکان نزدیکترین پیست اسکی ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس و استان های جنوبی کشور است و به همین دلیل شرایط منحصر به فرد آن باعث حضور گردشگران داخلی و خارجی زیادی در این منطقه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز