خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان خبر داد:

ضرورت اعطای وام کم بهره به ساکنان حریم رودخانه‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۵۷۴

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه افراد آسیب پذیر جامعه در حریم رودخانه‌ها سکونت دارند، گفت: این افراد می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره برای جابجایی بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا از رشت،امیر مرادی با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای برای برف امسال در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مسئولیت کلی در باره  مقابله با بحران بر عهده راهداری استان است و همه امکانات را نیز در اختیار راهداران قرار داده‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۵۵۰ دستگاه در اختیار راهداری استان است، بیان کرد: در مجموع دو میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب از استان در جریان برف اخیر برف روبی شد.

او  با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برای آسیب‌های حوزه کشاورزی پرداخت شده است، عنوان کرد: امسال ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسیب‌های حوزه کشاورزی پرداخت شده و قرار است که از این پس خسارت‌ها به صورت بیمه پرداخت شود.

مرادی با اشاره به اینکه نقاط ضعف استان در باره بحران‌های مختلف را در قالب برنامه‌های مدون شناسایی شده، بیان کرد: در ۵ ماه اخیر، بانک اطلاعاتی استان در حوزه بحران را تکمیل و نقاط آسیب‌پذیر را نیز شناسایی کردیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان افزود: بیشتر افراد آسیب پذیر جامعه در حریم رودخانه‌ها سکونت دارند لذا اعتبارات بنیاد مسکن استان را در این خصوص تعریف کرده و افراد ساکن در این مناطق می‌توانند از این اعتبارات و وام‌های کم‌بهره جهت جابجایی خود استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز