خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل جاده‌ای استان به ایلنا خبر داد:

توزیع حدود 5 هزار لیتر روغن موتور ناوگان سنگین با نرخ مصوب در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۵۱۱

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از توزیع چهار هزار و 820 لیتر روغن موتور ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای با نرخ مصوب دولتی در این استان خبر داد.

 تیمور باقری در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه روغن موتور محصولی پر مصرف برای ناوگان حمل و نقل عمومی است، ادامه داد: با پیگیری های انجام شده در راستای حمایت از رانندگان و مالکین ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری توزیع روغن موتور با نرخ مصوب از اول آذرماه سال جاری در محل پایانه بار زاهدان آغاز شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و وزارت صمت، روغن موتور به قیمت مصوب دولتی تهیه و به این استان ارسال شده است.

باقری با بیان اینکه توزیع روغن موتور ناوگان با نرخ مصوب دولتی همچنان در پایانه بار زاهدان ادامه دارد، گفت: رانندگان می‌توانند تخلفاتی از قبیل گران فروشی و احتکار روغن موتور را در هر نقطه از استان که مشاهده می‌کنند از طریق تلفن ۱۴۱ این اداره کل و یا 124 تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز