خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان اردبیل خبر داد:

امدادرسانی به 356 حادثه دیده در 3 ماهه سوم سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۵۰۲

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 356 نفر حادثه دیده در استان طی 3 ماهه سوم سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهزاد نواختی مقدم عنوان کرد: طی این مدت 249 نفر در حوادث جاده ای، 65 نفر در حوادث برف و کولاک، 15 نفر در سیل و آبگرفتگی، 12 نفر در حوادث کوهستان، 7 نفر خدمات حضوری، 5 نفر در حوادث شهری، 2 نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و یک نفر در حادثه دریایی- ساحلی حادثه دیده بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به 81 فقره حادثه امدادرسانی کرده اند، تصریح کرد: 56 فقره حوادث جاده ای، 9 فقره برف و کولاک، 4 فقره شهری، 4 فقره خدمات حضوری، 3 فقره کوهستان، 2 فقره صنعتی و کارگاهی، یک فقره آتش سوزی جنگل و مرتع، یک فقره دریایی- ساحلی و یک مورد سیل و آبگرفتگی بودند که عوامل جمعیت هلال احمر استان در آنها امدادرسانی کرده اند.

نواختی مقدم با بیان اینکه در این حوادث 149 نفر مصدوم شده بودند، افزود: 29 نفر از مصدومین به مراکز درمانی انتقال داده شده و 2 نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث 2 نفر اسکان داده شده، افزود: بسته غذایی 72 ساعته و اقلام زیستی نیز در بین آنان توزیع شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: در این حوادث 97 تیم عملیاتی متشکل از 354 نفر/ روز نیروی عملیاتی حضور داشته که با بکارگیری 135 دستگاه/روز خودروی امدادی به یاری هموطنان شتافته اند.

نواختی مقدم گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل آماده امدادرسانی هستند و هموطنان می توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد به صورت 24 ساعته تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز