خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه لنج داران استان بوشهر :

مشکلات ساحل نشینان را به مسئولان منعکس کردیم / مسئولان قول بازنگری مصوبات و حل مشکلات را داده اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۳۵۵

رئیس اتحادیه لنج داران استان بوشهر گفت: مشکلات کلی مرزنشینان و ساحل نشینان جنوب کشور را به صورت حضوری و کتبی به اطلاع مسئولان کشوری و دستگاه های ذیربط رسانده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناوه، سیدعلی موسوی گمارانی رئیس هیات مدیره اتحادیه لنج داران و حمل و نقل دریایی استان بوشهر عصر امروز با بیان این مطلب افزود: در سفری که به پایتخت داشتیم مشکلات مرزنشینان و ساحل نشینان جنوب کشور را به صورت حضوری و کتبی به مسئولان وزارت کشور ، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ، نهاد ریاست جمهوری ، دفتر هیات دولت ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و اداره بندر و کشتیرانی منعکس کردیم.

وی افزود: موضوعات مورد بحث ما اول مصوبه هیات دولت درباب جایگزینی لنج‌های سنتی زیر ۵۰۰ تن با کشتی‌های فلزی و حذف کامل لنج‌های باری سنتی در آینده نزدیک بود. موضوع دوم نیز سفر سوم لنج های سنتی بوده است که با رایزنی‌های متعدد در باب این دو موضوع مهم مسئولان ذیربط قول بازنگری و پیگیری را دادند .

موسوی در پایان گفت: امیدواریم در آینده نزدیک این دو مشکل توسط مسئولان ذیربط مرتفع شود تا شاهد رونق مجدد کسب و کار مردم ساحل نشنین جنوب کشور باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز