خبرگزاری کار ایران

در شبانه روز گذشته رخ داد؛

جان باختن ۱۵ بیمار کرونایی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۳۵۰

۱۵ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مازندران جان باختند.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل ، ۱۵ مازندرانی طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

همچنین در این مدت ۱۸۱ بیمار تازه مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که این رقم، مجموع بیماران کرونایی بستری در مازندران را به هزار و ۱۰۴ تن می‌رساند.

فوت ۱۳ بیمار کرونایی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ نفر با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و متاسفانه ۱۳ نفر هم بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند.

دکتر موسوی افزود: در حال حاضر ۹۳۵ نفر با علایم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری که ۲۰۰ نفر از آن‌ها با حال عمومی بد به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در شبانه روز گذشته ۱۷۳ نفر بهبود یافته و از بیمارستانها مرخص شده اند.

۳۱ بابلی دیگر گرفتار کرونا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در شبانه روز گذشته تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستانی بابل به ۱۶۹ نفر کاهش یافت، اما ۲ نفر جان‌شان را از دست دادند.

دکتر سید فرزاد جلالی افزود: ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۴۷ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۵ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز