خبرگزاری کار ایران

نماینده سپیدان و بیضا خبر داد:

امهال بازپرداخت تسهیلات کشاورزی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۳۰۰

نماینده سپیدان و بیضا با تأکید بر امهال بازپرداخت تسهیلات کشاورزی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا گفت: در صورتی که کشاورزان و باغداران از طریق بانک ها و متولیان امر حمایت شوند رونق تولید افزایش پیدا می کند.

به گزارش ایلنا محسن علیزاده در دیدار با  مدیر عامل بانک کشاورزی اظهار داشت: تقویت بخش کشاورزی یکی از مقوله های بسیار مهم در جنگ اقتصادی به شمار می رود که نقش موثری در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور ایفا می کند و لازمه تداوم و حرکت در این مسیر پایبندی بر اصل تامین امنیت غذایی با خودکفایی در محصولات اساسی و حمایت از تولید داخلی است.

او خواستار سهولت در اعطای تسهیلات کشاورزی از جمله طرح های گلخانه ای و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی شد و افزود: کشت های گلخانه ای با توجه به فراهم نمودن شرایط مصنوعی تولید، اهمیت ویژه ای در پیشبرد فرآیندهای توسعه کشاورزی دارند.

مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره به تفویض اختیار به مدیریت شعب بانک کشاورزی استان فارس با هدف تسهیل امور کشاورزان و تأکید بر امهال مطالبات آنان گفت: با کشاورزان آسیب دیده از حوادث قهری مساعدت و همراهی می کنیم.

روح اله خدارحمی افزود:متقاضیان طرح های گلخانه ای و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی که طرح آماده داشته باشند و وثایق کافی در اختیار بانک قرار دهند ما موظف به پرداخت تسهیلات به آنها هستیم و منابع کافی در بانک موجود است.

او  تصریح کرد: هر طرح موجه آماده اجرا را تامین مالی می‌کنیم و در زمینه تامین مکانیزاسیون کشاورزی نیز همین است و کسی دست خالی از بانک برنخواهد گشت چون به تاثیر شگرف ماشین‌آلات در بخش کشاورزی اعتقاد داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز