خبرگزاری کار ایران

به دلیل جلوگیری از شیوع کرونای انگلیسی انجام شد؛

ممنوعیت تردد در مرزهای غربی کشور از ۱۲ امشب تا اطلاع بعدی/ تشدید اجرای پروتکل های بهداشتی در مرز خسروی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۹۴

فرماندارشهرستان قصرشیرین گفت : به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونای انگلیسی تردد مسافر از مرز‌های رسمی خسروی و پرویزخان در قصر شیرین به عراق ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،تاتار فرماندار قصرشیرین با تایید خبر ممنوعیت تردد در مرزهای غربی گفت: درراستای تصمیم دولت مرکزی عراق در کنترل ویروس جدید کرونای انگلیسی، دستورالعمل جدیدی از سوی این کشور با موضوعیت تردد مسافر از مرز‌های بین المللی صادر شده که از ساعت ۱۲ جمعه شب ورود مسافران ایرانی به شمال عراق و خروج مسافران عراقی از اقلیم کردستان عراق به سمت ایران تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

تاتار در ادامه با اعلام اینکه تردد افراد ۲تابعیتی (ایرانی- عراقی) از مرز رسمی خسروی هم تا اطلاع بعدی ممنوع است افزود: مسافران ایرانی که هم اکنون در عراق به سر می‌برند می‌توانند به ایران مراجعه کرده و مسافرین عراقی که در ایران به سر می‌برند می‌توانند به کشور خود باز گردند.

او در ادامه با تاکید بر اینکه مبادلات تجاری از مرز‌های خسروی و پرویزخان در این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق روال گذشته ادامه دارد تصریح کرد: روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه کامیون کالا از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و بیش از ۳۰۰ دستگاه کامیون محموله صادراتی از مرز رسمی خسروی به حوزه حکومت مرکزی این کشور صادر می‌شود.

تاتار اظهار داشت: همچنین پایش رانندگان و کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی نیز در راستای مقابله با ویروس کرونا در مرز رسمی پرویزخان انجام می‌شود ضمن اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مرز خسروی تشدید شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز