خبرگزاری کار ایران

بوشهری خبر داد:

افزایش ۱۷ درصدی رشد مصرف گاز در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۲۴

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از افزایش ۱۷ درصدی مصرف گاز در نخستین روزهای زمستان در سطح این استان نسبت به پارسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مصرف گاز استان قزوین در نخستین روز  های زمستان امسال را بیش از ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب اعلام کرد و  افزود: مصرف گاز در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، ۲ میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

او با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش های خانگی، تجاری و عمومی یادآورشد:  ۹ ماه نخست امسال بیش از ۹۸ میلیون متر مکعب نسبت به سال قبل افزایش مصرف داشته ایم که نشان از افزایش مصرف ۱۵ درصدی در این بخش ها دارد.

مفرد بوشهری همچنین به افزایش ۷ درصدی مصرف گاز در بخش صنایع و CNG اشاره کرد و گفت: مصرف گاز در بخش صنایع و CNG در ۹ ماه گذشته بیش از ۷۲ میلیون متر مکعب نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گفته وی هم اکنون عمده مصرف گاز طبیعی مربوط به شهرستان های قزوین و بوئین زهرا است که این شهرستانها رکورد دار مصرف گاز طبیعی در سطح این استان هستند.

بوشهری با تاکید بر لزوم مصرف بهینه گاز افزود: مشترکین می توانند با اقدامات کوچک نظیر تنظیم دمای محیط بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد، تنظیم دمای موتورخانه روی ۶۰ درجه سانتی گراد و استفاده از پرده های ضخیم تر، شرکت گاز را در استمرار خدمات رسانی یاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز