خبرگزاری کار ایران

در قالب طرح شهید سلیمانی؛

۸۸ درصد جمعیت استان اردبیل غربالگری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۰۸۹

استاندار اردبیل گفت: در جریان اجرای طرح سپهبد سلیمانی قریب به ۸۸ درصد از جمعیت استان به تعداد یک میلیون و ۱۱۰ هزار نفر از جمعیت استان غربالگری شدند.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در حاشیه جلسه بررسی روند اجرای طرح سپهبد سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵ نفر در نقاهتگاه ها هستند و ۷ هزار بسته معیشتی و ۲۰۰ هزار بسته بهداشتی در جریان اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توزیع شده است.

او از انجام ۱۱ هزار تست سریع و PCR در مرکز استان و شهرستان ها خبر داد و گفت: در شهرستان خلخال هم به غیر از این آمار، ۲ هزار و ۵۰۰ تست انجام شده است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: با تلاش بسیجیان و کادر درمان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، شاهد کاهش بستری ها در بیمارستان ها هستیم.

بهنام جو افزود: در حال حاضر نزدیک به ۲۹۰ نفر در بیمارستان ها بستری هستند و به تبع شاهد پایین آمدن تلفات نیز هستیم.

او گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ازسوی مردم در هفته های آتی شاهد زرد شدن وضعیت نارنجی برخی شهرهای استان باشیم.

استاندار اردبیل با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: امید می رود با زرد شدن وضعیت شهرستان ها تا این زمان مردم با رعایت پروتکل ها بتوانند در دو مراسم یاد شده شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز