خبرگزاری کار ایران

با بارش برف سنگین در اردبیل اعلام شد:

آمادگی هلال احمر اردبیل برای امدادرسانی زمستانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۰۷۴

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی زمستانی آمادگی کامل را دارد.

به گزارش ایلنا، عزت اله ضربی ظهر 4 آذر در جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی با بیان اینکه در طرح امداد و نجات زمستانی، هر عضو کارگروه امداد و نجات استان کارها و ماموریت های خود را انجام می دهند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل از 20 آذر تا 20 اسفند با همه توان در آمادگی کامل به سر می برد و آماده خدمات رسانی است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این طرح جمعیت هلال احمر استان اردبیل با 14 پایگاه ثابت و موقت و حدود 300 نفر مشارکت داشته و 6 هزار و 6 نفر/ روز مشارکت خواهند داشت.

ضربی اظهار کرد: 45 دستگاه خودروی امدادی و پشتیبانی آماده عملیات امداد و نجات بوده و سامانه 112 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اطلاعات برای امدادرسانی است.

آمادگی هلال احمر اردبیل برای امدادرسانی زمستانی

او با اشاره به اینکه همه ما یک هدف را دنبال می کنیم و تلاش همه ما کمک به انسان ها است، ادامه داد: باید قبل از وقوع هر بحرانی اطلاعات و آمار روستاها و مناطق شهری را داشته باشیم تا در مواقع حادثه بر اساس اطلاعات به حادثه دیدگان خدمات رسانی کنیم.

فرهاد عبدالعلی پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل هم با بیان اینکه مدیریت بحران کار جمعی است، اضافه کرد: در استان اردبیل همه پای کار هستند.

عبدالعلی پور با بیان اینکه مهمترین کار در بحران ها، آموزش است تا در مواقع بحرانی بر اساس آموزش ها عمل کنیم، ادامه داد: باید هر لحظه آماده باشیم تا اگر حادثه ای رخ دهد بتوانیم به بهترین شکل ممکن امدادرسانی کنیم.

او اظهار کرد: بحران کار یک روزه نیست و نمی توان بحران را یک روزه جمع کرد بلکه باید در بحران صبور بوده و با خونسردی امدادرسانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز