خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجلس خبر داد:

ابلاغ ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه آهن سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۰۶۵

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل ایستگاه راه‌آهن سبزوار و بخشی از مسیر این پروژه، امسال ۴۰۰ میلیارد ریال ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نیکزاد در بازدید از ایستگاه راه‌آهن سبزوار افزود: پیمانکار این ایستگاه یکی از شرکت‌های آستان قدس رضوی است که با تلاش این شرکت کار فلزی و سفت کاری پروژه تا پایان سالجاری انجام می شود.

سرپرست فرمانداری سبزوار نیز گفت: طرح راه آهن سبزوار به طول ۴۵ کیلومتر از ایستگاه سلطان آباد به شهر سبزوار در حوزه زیرساختی ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن این شهر نیز آغاز شده که در صورت تخصیص کامل اعتبارات در این حوزه این طرح مهم سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

حسین شاد افزود: برای دسترسی آسان مردم، ایستگاه راه ‌آهن سبزوار در کنار شهر و در بولوار هشت بهشت این شهر احداث می شود.

وی ادامه داد: پیش بینی ظرفیت مسافر ایستگاه راه آهن سبزوار برای سال اول بهره برداری ۲۰۰ هزار نفر و ظرفیت بار آن ۲۰۰ هزار تن است که تا ۲ دهه آینده ظرفیت حمل مسافر به ۶۰۰ هزار نفر و ظرفیت حمل بار به ۴۰۰ هزار تن در سال افزایش می یابد.

سرپرست فرمانداری سبزوار گفت: این شهر در مسیر ترانزیت بین المللی و ارتباط با کشورهای آسیای میانه قرار دارد که اهمیت تکمیل راه آهن سبزوار را افزایش داده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز