خبرگزاری کار ایران

افزایش بودجه زیباسازی شهری در اولویت شهرداری منطقه سه بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۰۳۵

شهردار منطقه سه بندرعباس گفت: ایجاد نوآوری در شهر با انگیزه زیباسازی به طور جدی در تصمیمات شهرداری منطقه سه قرار گرفته است.

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی پاسلار زاده اظهار کرد: پروژه های عمرانی نقش اساسی در توسعه و گسترش شهر دارد.

وی ادامه داد: پس از بررسی بودجه های استفاده شده در تمامی پروژه های عمرانی که به شهر و شهروندان ارائه داده ایم، بودجه بیشتری را در خصوص بالا بردن ظرفیت سیمای شهر و زیبایی بصری اختصاص دهیم.

پاسلارزاده با اشاره به اینکه در زمینه مبلمان شهری، ترمیم آسفالت معابر، ترمیم جداول و کلیه خدماتی که موجب زیبایی منظر شهری می شود را اعتبار اختصاص می دهیم، اضافه کرد:

خدمات رسانی در راستای زیباسازی شهر از اولویت های شهرداری منطقه سه قرار می گیرد و اختصاص بودجه بیشتر به عملکرد خدمات شهری شهرداری منطقه سه با رویکرد نوآوری در شهر و رفع نیازهای عمومی شهروندان، موجب گسترش در عملکرد نظام شهری می شود.

شهردار منطقه سه  با اشاره به اینکه در کنار کلیه فعالیت های عمرانی، بحث زیباسازی با افزایش المان ها و نورپردازی شهری که جزئی از مبلمان شهری محسوب می شوند، عنوان کرد: امروزه اهمیت و نقش مبلمان شهری در خدمات رسانی و زیباسازی شهر بیشتر به چشم می آید و از اجزای ضروری شهرها محسوب می شود. علاوه بر آن نورپردازی و روشنایی معابر و پارک ها از درخواست های مکرر شهروندان است که در ارتقاء امنیت بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز