خبرگزاری کار ایران

آغاز لایروبی خورها در محدوده منطقه یک شهرداری بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۰۲۹

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان، لایروبی خورها در محدوده منطقه آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی رنجبری از آغاز لایروبی خور های محدوده منطقه یک خبر داد و گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی و احتمال آبگرفتگی محلات همه خورها لایروبی تا از بروز هرگونه حادثه در زمان بارندگی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: کار لایروبی بزرگترین خور در محدوده منطقه یک که ابتدای آن شهرک سجادیه و در نهایت پس از عبور از شیلات به دریا متصل میشود، آغاز و بعد از اتمام این خور سایر خورها از جمله سنگ کن نیز  لایروبی خواهند شد.

 مدیر منطقه یک شهرداری با بیان اینکه همزمان با لایروبی، حمل خاک و نخاله های جمع شده از داخل خور به خارج از شهر نیز انجام می‌شود خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بیشترین وسعت خورها را گیاهان و درختان هرز پوشش داده اند در صورت عدم لایروبی، در زمان بارندگی مشکلات زیادی را برای ساکنین محلات ایجاد خواهد کرد.

 رنجبری اظهار کرد: کار لایروبی با حضور دو اکیپ در حال انجام است که مسیر شهرک سجادیه، آزادشهر، نایبند و در نهایت شیلات را در بر خواهد گرفت.

 وی با تاکید بر اینکه رفع نقاط آبگیر نیز از دیگر اقدامات در دست انجام می باشد تصریح کرد: ساماندهی حدفاصل چهارراه طلوع تا پارک صفا که در زمان بارندگی باعث آبگرفتگی و ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان می شد مراحل پایانی اصلاح آن در حال انجام است تا از این به بعد این مسیر کمترین مشکلی را در حین بارندگی ایجاد کند.

 مدیر منطقه یک شهرداری در پایان یادآور شد: بعد از پایان لایروبی خور نایبند، خور سنگ کن نیز به زودی و پیش از بروز مشکلات احتمالی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز