خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

کف زن حرفه ای در قزوین دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۹۹۰

فرمانده انتظامی استان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین، کف زن حرفه ای که اقدام به 50 فقره کش روزنی و کف زنی در شهرهای قزوین و کرج کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار علی ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد:  در پی وقوع چندین فقره کف زنی و کش رو زنی در صرافی‌های سطح شهر قزوین، موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با انجام تحقیقات گسترده ماموران مشخص شد، فردی با یک جلد پاسپورت جعلی و مسلط به زبان ترکی استانبولی در پوشش توریست به بهانه خرید دلار به صرافی‌ها مراجعه می‌کند و در حین شمارش وجه، تعدادی از پول‌ها و دلار‌ها را کش می‌رود.

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از استان‌های همجوار گفت: متهم برای اقدامات مجرمانه خود قصد ورود به قزوین را داشت که در محور ورودی شهر دستگیر شد.

سردار ابراهیمی ادامه داد: متهم در بازجویی به ۲۵ فقره کش رو زنی و کف زنی در شهر قزوین و ۲۵ فقره سرقت به همین شیوه و شگرد در شهر کرج اعتراف کرد.

این مقام انتظامی استان افزود: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز