خبرگزاری کار ایران

هیئت اجرایی خانه کارگر با مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۹۴۶

هیئت اجرایی خانه کارگر استان همدان و رئیس کانون بازنشستگان استان وسرپرست خبرگزاری ایلنا و روزنامه کاروکارگر با مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا از همدان- دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان سازمان تامین اجتماعی را حامی نیروهای مولد و قشر کارگر جامعه دانست  وافزود: در استان همدان بیش از 600 هزار کارگر وجود دارد که از این تعداد 248 هزار نفر زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی استان هستند.

چنگیز اصلانی گفت: صندوق تامین اجتماعی یک صندق بین النسلی ومتعلق به همه کارگران و بیمه شدگان است و باید در جهت خدمت به بیمه شدگانی که بخشی از سرمایه سی سال زندگی خود را در آن پس‌انداز کرده اند باشد و نباید اجازه داد حیاط خلوت صاحبان قدرت شود.

اصلانی در مورد بدهی دولت به تامین اجتماعی گفت: بحث بدهی دولت یکی از مشکلات اساسی این سازمان است که دولت باید برای پرداخت آن چاره‌اندیشی کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان نیز در ادامه با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگ ترین سازمان بیمه گر کشور، ۴3 میلیون نفر جمعیت را تحت پوشش دارد، اظهار داشت: استراتژی سازمان تامین اجتماعی، نگهداشت اندوخته ای برای کارگران زحمت کش و به روز بودن خدمات این نهاد است.

شهناز حمزه لوئی تصریح کرد: خدا را شاکرم که تابویی با عنوان حضور زنان در عرصه مدیریتی کشور را شکستم، من اولین مدیر زن در حوزه حقوقی و اجرایی بوده ام تا راهی را برای حضور نیمی از جمعیت جامعه در حوزه مدیریتی را فراهم کنم.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور خاص است، تصریح کرد: مقابله با فشارهای اقتصادی و توجه به معیشت مردم مستلزم اتحاد و همدلی همه است.

وی کارگران را صاحبان  اصلی سازمان دانست و گفت: صیانت از نیروی کار  وظیفه ذاتی سازمان تامین اجتماعی است.

مدیر کل تامین اجتماعی گفت: هیچ سازمانی به اندازه تامین اجتماعی وظایف متعدد و متنوع ندارد و افزود: شرکاء تامین اجتماعی گاهی اوقات وظایف خود رابه خوبی انجام ندادند ویاریگر تامین اجتماعی نبودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز