خبرگزاری کار ایران

استفاده از تجربیات سازمان فردوس های مشهد در مدیریت آرامستان جدیدالاحداث کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۹۴۵

مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد در نشست هم اندیشی با مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان های کرمان از اعلام آمادگی این سازمان برای انتقال تجربیات لازم به منظور مدیریت آرامستان جدیدالاحداث کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، روح الله خواجویی مدیرعامل سازمان آرامستان های کرمان با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: امیدواریم با به وجود آمدن شرایط همکاری بتوانیم از تجربیات سازمان فردوس ها در آرامستان های کرمان نیز استفاده کنیم.

حجت الاسلام مهدوی دامغانی مدیرعامل سازمان فردوس های مشهد نیز در این دیدار اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های سازمان در کنار اقدامات گسترده عمرانی ، ساخت و نصب المان های عکس گلزار مطهر شهدا در راستای تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا بوده که تاکنون بیش از ۴۰۰ المان نصب شده است.

مهدوی دامغانی با اشاره به گام های سازمان فردوس ها در راستای هوشمندسازی گفت: نصب نمایشگرهای رهگیری متوفیان در سالن های انتظار ، راه اندازی فاز اول پروژه زیارت مجازی و رمزینه مزارشهدا از جمله اقدامات این سازمان در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان فردوس های مشهد در خصوص اقدامات سازمان در بحران فعلی کرونا گفت: برای اولین بار در کشور سالن تغسیل متوفیان کرونا از متوفیان عادی تفکیک و به آرامستان رضوان مشهد منتقل شد و افزایش ظرفیت سالن تغسیل این آرامستان باعث سرعت در ارائه خدمات و پیشگیری از انتقال بیماری در بین خانواده متوفیان شد.

مهدوی دامغانی در پایان با اشاره به عملیات احداث آرامستان جدیدالتاسیس در کرمان گفت: آماده انتقال تجربیات سازمان فردوس ها و ارائه خدمات آموزشی به پرسنل سازمان مدیریت آرامستان های کرمان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز