خبرگزاری کار ایران

بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور/خلیج فارس متلاطم می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۹۰۰

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق به جز استان‌های سیستان‌وبلوجستان، هرمزگان و جنوب کرمان بارش رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه شدت بارش‌ها برای نوار شمالی کشور و زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: فردا جمعه بارش‌ها در سواحل دریای خزر، مناطق مرکزی، شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور تداوم دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شنبه این سامانه بارشی در شمال شرق و برخی مناطق شرقی دریای خزر فعال است و سپس از کشور خارج می‌شود، اظهار کرد: از یکشنبه هفته آتی تا اواخر هفته برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود که این امر افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر‌ها و شهر‌های صنعتی را به همراه دارد.

گودرزی با اشاره به اینکه جمعه و شنبه خلیج فارس و طی ۳ روز آینده دریای خزر مواج متلاطم است، افزود: امروز چالدران و تکاب با دمای ۷ درجه زیر صفر سردترین مناطق کشور و میناب با ۲۹ و بندرعباس با ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر‌های ایران هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی پایتخت توضیح داد: در تهران امروز صبح و دیشب بارش رخ داد و امروز بارش پراکنده دارد و از بعد از ظهر تا فردا مجدد با بارش مواجه است و این بارش‌ها به شکل برف رخ می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز