خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز البرز:

حفظ و کنترل تاسیسات گازرسانی، مهم‌ترین عامل تامین جریان پایدار گاز طبیعی استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۷۶۴

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز، حفظ، نگهداری و تعمیرات به موقع تاسیسات گازرسانی را از جمله مهمترین اقدامات اجرایی این شرکت در تامین جریان پایدار گاز طبیعی دانست.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین تقی نژاد با اشاره به اهمیت گاز طبیعی در سبد انرژی خانوارها و مصارف صنعتی استان اعلام کرد: همراهی و همکاری بی دریغ مردم شریف استان همواره کمک حال کارکنان خدوم شرکت در خدمت رسانی شبانه روزی به مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه مشترکان گاز استان البرز بالغ بر ۳ میلیارد متر مکعب گاز مصرف کرده اند ضمن  تاکید بر لزوم مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی افزود: این شرکت آمادگی لازم برای تامین گاز مستمر هم استانی های را داشته و مهمترین انتظار از مردم در قبال تلاش شبانه روزی کارکنان  شرکت گاز، مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی بوده تا این تلاش با حلاوت گازرسانی ایمن به مشترکان به ثمر برسد.

تقی نژاد مصرف بهینه را مهمترین راهکار در انتقال سرمایه های ملی در تمامی بخش های محروم جامعه اعلام کرد و اظهار داشت: مصرف بهینه وظیفه دینی و ملی ما بوده به طوری که اسراف همواره امری مذموم و علاوه بر افزایش هزینه سرانه خانوارمنجر به افت فشار گاز و عدم تامین جریان پایدار در مناطق سرد سیر و کوهستانی خواهد بود.

تقی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز افزود: شرکت گاز استان به عنوان سازمانی خدمت رسان به فعالیتهای گازرسانی خود ادامه داده و مهمترین دغدغه کارکنان خدوم این شرکت ارائه خدمتی ایمن و پاک به مردم شریف استان است که این امر، همکاری هرچه بیشتر مردم و رعایت نکات ایمنی اعلام شده توسط این شرکت را می طلبد تا مصرف درست و ایمن از گاز طبیعی به عنوان فرهنگ رایج در جامعه تبدیل شده و شاهد هیچ حادثه ای در به کارگیری این نعمت الهی نباشیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد:حادثه خبر نمی کند ولی حوادث قابل پیش بینی و پیشگیری هستند لذا آغاز فصل سرما و شروع به کارگیری وسایل گرمایشی مهمترین زمان رعایت نکات ایمنی است تا با اطمینان از کارکرد صحیح تاسیسات و رعایت الزامات اولیه نظیر بازبودن مسیر دودکش ها، کلاهک و عدم معیوب بودن وسایل گرمایشی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کرده تا گاز گرمابخش زمستان سرد و نه مرگ خاموش عزیزان‌مان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز