خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان مطرح کرد:

مشکلات اینترنت کاشان در حوزه آموزش باید رفع شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۶۶۴

فرماندار ویژه کاشان گفت: هزینه مصرفی بالای اینترنت، سرعت نامناسب سرویس‌های اینترنت تلفن همراه و ثابت از جمله مشکلات فعلی در بحث آموزش مجازی برای معلمان و دانش آموزان است.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان افزود: شرکت مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه باید با جدیت مواردی که موجب اختلال در سیستم آموزشی کشور می‌شود را مرتفع کنند و برای معلمان، دانش آموزان و دانشجویان خدمات بهتری ارائه دهند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان تصریح کرد: به دلیل ضرورت استفاده از تلفن همراه و حضور دانش آموزان در فضای مجازی، توجه و دقت هر چه بیشتر والدین در زمینه نظارت بر فعالیت فرزندان لازم و ضروری است.

مرتضایی اضافه کرد: فضای مجازی مانند تیغ دو لبه‌ای است که هم می تواند برای کودکان مفید و هم می تواند مضر باشد با آگاهی و آموزش سواد رسانه ای برای خانواده‌ها و دانش آموزان باید از آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

فرماندار کاشان با تقدیر از زحمات معلمان و اساتید دانشگاه گفت: امروز با وجود اینکه آموزش مجازی در منزل انجام می شود اما فعالیت معلم دو برابر نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و حتی تا پاسی از شب مشغول تدریس و نظارت بر تکالیف دانش آموزان هستند، از این رو توجه به افزایش حقوق و پاداش معلمان ضرورت دارد.

ریس شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به وضعیت دانشگاه ها خاطر نشان کرد: امروز دانشگاه های کشور از نظر شناسایی فرصت ها و قرار دادن رشته های متناسب با نیاز شغلی جامعه هم خوانی ندارد که ضرورت دارد با توجه به نیاز شغلی کشور رشته ها ترسیم و ارائه شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان تاکید کرد: روند و سیر آموزش باید به نحوی باشد در دوران ابتدایی پرورش، در دوره رهنمایی آموزش با تاکید بیشتر و در مقطع متوسطه هدایت و کمک به افزایش بیشتر و دانش جهت تعیین رشته منطبق با نیاز جامعه مطرح و در دانشگاه نیز رشته ها متناسب با نیازهای شهرستان و پایان نامه ها منطبق به رفع نیاز محلی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز