خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال استان:

میزان تولد در قزوین ۶ درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۶۱۷

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین گفت: میزان تولد در استان قزوین در ۹ ماهه امسال ۶.۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن وفایی در نشست شورای راهبردی جمعیت استان قزوین که به مناسبت سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آمار وقایع حیاتی ثبت شده در استان قزوین طی سال جاری، در ۹ ماهه امسال شاهد کاهش ۶.۷ درصدی میزان ولادت در استان بوده ایم.

مدیرکل ثبت احوال استان افزود: در حال حاضر جمعیت استان قزوین یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر است که از این تعداد ۶۶۹ هزار و ۶۱۳ نفر مرد و ۶۴۱ هزار و ۱۸۷ نفر زن هستند.

وفایی بیان کرد: در مدت یاد شده پنج هزار و ۹۲۰ نوزاد پسر و ۵ هزار و ۵۷۹ نوزاد دختر در استان متولد شده‌اند.

وی یادآور شد: در ۹ ماهه امسال هزار و ۹۶۹ فقره واقعه طلاق در استان ثبت شده که نشانگر کاهش ۷.۶ درصدی طلاق نسبت به مدت مشابه است.

این مسئول اعلام کرد : در این مدت ۶ هزار و ۸۵۸ واقعه فوت در استان ثبت شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته چهار  هزار و ۵۵۶ واقعه بود.

مدیرکل ثبت احوال استان ادامه داد: در ۹ ماهه امسال ۶ هزار  و ۲۷۴ واقعه ازدواج در استان ثبت شده است که این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۶ هزار و ۱۷۵ مورد بوده که رشد یک و ۶ دهم درصدی را در این آمار شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز