خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد واحد لاهیجان خبر داد:

ساخت پرینتر سه بعدی و پهباد آموزشی در آزمایشگاه های دانشگاه آزاد لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۵۸۷

رئیس دانشگاه آزاد واحد لاهیجان گفت : در آزمایشگاه‌های این دانشگاه پرینتر سه بعدی و پهباد آموزشی ساخته شده و در اختیار مراکز آموزشی کشور قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با اشاره به نقش پررنگ دانشگاه آزاد لاهیجان در توسعه شهر ، به کاهش تعداد دانشجویان دانشگاه اشاره داشت و عنوان داشت: در تلاش هستیم تا وابستگی دانشگاه به شهریه را با تاسیس شرکت های دانش بنیان ، به حداقل برسانیم. بر این اساس در حال حاضر ۷ شرکت دانش بنیان تحت نظارت دانشگاه آزاد واحد لاهیجان مشغول به کار است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد لاهیجان با تاکید بر رتبه علمی این واحد افزود: در سال جاری دو نفر از دانشمندان برتر کشور از اساتید و دانشجویان این دانشگاه بودند.
 
بیدریغ در ادامه به رتبه اول دانشگاه آزاد لاهیجان در بین واحدهای استان گفت : در آزمایشگاه های این دانشگاه پرینتر سه بعدی و پهباد آموزشی ساخته شده و در اختیار مراکز آموزشی کشور قرار گرفته است.
 
وی همچنین افزود: در این دانشگاه دستگاهی برای تعیین درجه کیفیت برگ سبز چای به سفارش سازمان چای ساخته شده و در مرحله آزمایش قرار دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز