خبرگزاری کار ایران

نماینده مالک باشگاه تراکتور:

آقای منصوریان؛ نتیجه نگرفتید و برکنار شدید/ دغدغه او رستوران بود نه تراکتور/ باید ادعاهای‌تان را در دادگاه ثابت کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۵۶۹

نماینده مالک و یکی از اعضای باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز در پاسخ به اظهارات اخیر علیرضا منصوریان سرمربی برکنار شده این تیم، گفت: مالک باشگاه چون متوجه مقاصد اقتصادی و مالی این فرد شد، تصمیم به اخراجش گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بهداد بیات در جمع خبرنگاران با اشاره به ادعای سرمربی سابق تراکتور مبنی بر اینکه تراکتور یک باشگاه مالک محور است، خطاب به وی افزود: وقتی مالک می‌بیند دغدغه شما از فردای عقد قرارداد، افتتاح رستوران در تبریز است و با بازیکن یک میلیاردی، ۴ میلیارد قرارداد می‌بندید، چرا نباید دغدغه داشته باشد؛ آقای زنوزی پاسخگوی هواداران تراکتور است.

وی با تاکید بر اینکه اظهارات سراسر ضد و نقیض منصوریان تبعات دارد، اظهار داشت: ما نمی‌خواستیم خیلی چیزها را بگوییم، اما با این «شو» که او در تلویزیون اجرا کرد، مجبور می‌شویم خیلی حرف‌ها را بزنیم؛ دغدغه او در زمان نقل و انتقالات، سوار کردن سگش به هواپیما بود تا در تبریز دلتنگ نباشد و الان هم در اظهارات یک طرفه خود صرفاً توهین می‌کند.

بیات ادامه داد: منصوریان حتما" باید در محاکم قضایی این ادعاها را اثبات کنند که چه کسی وی را تهدید کرده است؛ این موضوع، موضوعِ ساده ای نیست و وقتی فردی در رسانه ملی چنین ادعاهایی را مطرح می‌کند، قطعاً باید به اندازه کافی اسناد داشته باشد تا بتواند این ادعاها را ثابت کند.

وی خطاب به منصوریان اضافه کرد: شما در ابتدا گفتید که من را بدون اطلاع برکنار کردند، اما شما با آقای نصیرزاده دو بار جلسه داشتید و آن را تایید کردید، شما گفتید آقای نصیرزاده گفته «می‌خواهیم شما را برکنار کنیم» و شما گفتید «اصلاً»! مگر شما می‌توانید تصمیم بگیرید که برکنارتان بکنند یا خیر.

بیات با اشاره به جلسه دو ساعته باشگاه تراکتور با سرمربی سابق این تیم، گفت: به هر دلیلی تصمیم بر قطع همکاری با شما گرفته شد، اما شما نمی‌توانید بگویید که برکنارتان بکنند یا خیر؛ البته من احساس می‌کنم آقای منصوریان کامل صحبت نمی‌کند، ایشان از حضور نفر سوم بین خود و آقای زنوزی صحبت می‌کند که من نمی‌دانم منظورشان چه کسی است، اگر منظورشان آقای محمدمهدی نبی است، خیلی با صراحت بگوید که آقای نبی ایشان را به آقای زنوزی سفارش و حضورش در تراکتور را ضمانت کرده بود!

وی اظهار داشت: روزی که از تراکتور برکنار می‌شدید، ادعا کردید که«خط قرمز نظام هستید» این حرف‌ها دیگر چیست؟ شما باید پاسخگو باشید.

بیات درباره ادعاهای منصوریان و ایجاد شبهه‌هایی در مورد برند لباس تیم تراکتور، یادآوری کرد: تمام مدارک مربوط به ترخیص لباس‌های آدیداس از گمرک موجود است؛ یک سال آقای زنوزی شعار «حمایت از کالای ایرانی» را بر روی پیراهن بازیکنان‌ حک کردند و باشگاه با این کار نشان داد هیچکدام از تحریم‌ها کارساز نیست، چون از قلب آمریکا بهترین لباس ها را با کمترین هزینه خریداری کردیم.

وی ادامه داد: شما در مقابل فردی، از تجارت صحبت می‌کنید که بالای ۱۰ هزار نفر برایش کار می‌کنند و شما نمی‌توانید به ایشان درس بدهید؛ قطعاً دو دو تا، چهارتای ایشان به شکلی بوده که برند آدیداس را خیلی بهتر دانسته است و شما باید تمامی این تهمت‌هایی را که زدید، اثبات کنید.

بیات یکی از دلایل برکناری علیرضا منصوریان را مربوط به نحوه جذب بازیکنان دانست و افزود: لیست بازیکنانی که ایشان می‌خواستند از افرادی مانند سیدجلال حسینی و محمد نادری تشکیل می‌شد که اینها قرار بود با هماهنگی منصوریان به تراکتور بیایند که نیامدند و با قیمت این بازیکنانی که جذب شده، می‌توانستیم بازیکنان خیلی بهتری جذب کنیم. اینها بهانه است؛ شما نتیجه نگرفتید و برکنار شدید.

نماینده باشگاه تراکتور با ابراز تاسف از برنامه تلویزیونی که منصوریان را دعوت کرده بود، گفت: امکان ندارد وقتی در رسانه ملی راجع‌ به یک شخص یا یک مجموعه صحبت می‌شود بدون اینکه طرف مقابل بتواند از خودش دفاع کند، تریبون بیش از یک ساعت در اختیار طرف مقابل قرار بگیرد و ما اطلاع داشتیم که ایشان می‌خواهد در برنامه فوتبال برتر صحبت کند و از حدود ساعت ۲۱ تلاش کردیم با مجری برنامه تماس بگیریم.

علیرضا منصوریان، سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتور پس از کسب ۶ امتیاز از پنج بازی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و ارایه بازی های ضعیف از سوی مالک باشگاه کنار گذاشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز