خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

زوج‌های قزوینی از خدمات رایگان ناباروری بهره مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۵۰۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین گفت: با راه اندازی مرکز ناباروری بیمارستان ولایت در سال جاری خدمات دولتی رایگان به زوج‌های نابارور استان قزوین ارائه می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، پیمان نامدار در نشست شورای راهبردی جمعیت استان قزوین که به مناسبت سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با فعالیت مرکز ناباروری بیمارستان ولایت  تعداد زوج های نابارور در استان قزوین به شکل قابل توجهی کاهش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه استقبال زوج ها از خدمات این مرکز هنوز آنگونه که باید باشد نیست، افزود: یکی از دلایل این موضوع فاصله مسافتی بین بیمارستان کوثر به عنوان مرکز متخصصان زنان و زایمان دولتی قزوین با بیمارستان ولایت است که باعث شده تا همه متخصصان این حوزه پزشکی نتوانند در بیمارستان ولایت و مرکز ناباروری حضور داشته باشند.

نامدار ادامه داد: از استانداری تقاضا داریم تا به دانشگاه علوم پزشکی کمک کند تا از طریق تهاتر با درمانگاه تامین اجتماعی در جوار بیمارستان کوثر، مرکز ناباروری را از بیمارستان ولایت به این مکان منتقل کنیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین به طور رایگان آزمایش های مربوط به دوران بارداری مادران را انجام می دهد و همچنین با وجود افزایش قیمت مکمل ها و ویتامین های دوران بارداری، آنها را در مناطق حاشیه نشین شهرها و روستاها به مادران باردار به شکل مجانی ارایه می دهد.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر یک مرکز ناباروری نیز از سوی بخش خصوصی به زوج های دارای مشکل در قزوین خدمات ارائه می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز