خبرگزاری کار ایران

با معرفی اعضا؛

شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان البرز آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۶۰

شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران با حضور اعضای انجمن در استان البرز تشکیل و آغاز به کار کرد. در این مراسم ضمن معرفی اعضای شورا، چگونگی فعالیت دفتر انجمن در استان‌ البرز تشریح شد.

به گزارش ایلنا از البرز، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران گفت: با توجه به تشکیل شورا در استان‌ البرز امید است این شورا بتواند نسبت‌ به انسجام‌ روابط عمومی‌ها و ارتقاء سطح دانش آنها در بخش دولتی، تعاون و خصوصی نقش موثری ایفا کند.

همچنین احمد پاکزاد رئیس کمیته عضویت و ارزشیابی با تغییراتی که در دوره جدید انجمن بوجود آمده است، نحوه‌ عضویت و ارزشیابی اعضای جدید را برای حاضران تشریح کرد. 

محمد رضا جهانشاهلو رئیس شورای نمایندگی انجمن هم ضمن خیر مقدم به اعضای هیات مدیره و معرفی اعضای شورا اظهار امیدواری کرد این شورا بتواند در راستای تقویت روابط عمومی ها و ارتقای جایگاه آن در سطح استان تلاش‌ کرده و با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی سطح دانش و آگاهی روابط عمومی‌ها را بهبود بخشد.

وی اضافه کرد: روابط عمومی ها پل مستحکمی بین مردم و سازمان محسوب می شوند بنابراین تقویت این ساختار منجر به ارتقا کیفیت این ارتباط می‌شود. استاندار محترم البرز همواره بر تقویت بسترهای اطلاع‌رسانی و ارتباط با مردم تاکید دارد لذا راه اندازی این مجموعه می‌تواند گامی اساسی در راستای بهبود ارتباطات مردمی و اطلاع رسانی محسوب شود.

در پایان این جلسه، رضا افخمی، علیرضا لرستانی، شاهین عباس زاده، مهدی عبدالرحیمی، احمدعباسی به عنوان عضو و محمدسالار طاولی به عنوان بازرس اعضای شورای نمایندگی مشخص شدند و احکام خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز