خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات والیبال استان:

تیم والیبال شهرداری قزوین به ۲ پیروزی دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۵۸

دبیر هیات والیبال استان قزوین گفت: تیم والیبال شهرداری قزوین در سوپر لیگ جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور به ۲ برد و یک باخت مقابل حریفان دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسداله شاهمرادزاده اظهار کرد: تیم شهرداری قزوین در گروه یک این مسابقات قرار دارد و با تیم‌های شهداب یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، هراز آمل، آذرباتری ارومیه و خاتم اردکان هم گروه است.

 دبیر هیات والیبال استان اضافه کرد: مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران در رده سنی جوانان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ۲۹ آذرماه در بندر انزلی آغاز شده است و به مدت هفت روز به صورت متمرکز در مجموعه فرهنگی و ورزشی وزارت کار پیگیری خواهد شد.

شاهمرادزاده ادامه داد: نماینده استان در این مسابقات در اولین دیدار خود به مصاف تیم آذرباتری ارومیه رفت و موفق شد سه بر ۲ این بازی را به نفع خود به پایان برساند.

او بیان کرد: شهرداری قزوین در دومین دیدار خود مقابل حریف گنبدی قرار گرفت و بازی را با امتیاز سه بر ۲ به گنبدی‌ها واگذار کرد.

این مسئول ورزشی افزود : این تیم همچنین در سومین دیدار خود مقابل شهداب یزد به میدان رفت و با امتیاز سه بر یک موفق شد بردی دیگر را در کارنامه خود ثبت کند.

دبیر هیات والیبال استان یادآور شد: با توجه به اعلام فدراسیون والیبال از هر گروه دور مقدماتی، چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند تا در مرحله نهایی، برای رتبه‌های اول تا هشتم این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر بروند.

شاهمرادزاده خاطرنشان کرد: در گروه دوم این مسابقات تیم‌های هورسان رامسر، سایپا، سپاهان، راه یاب ملل کردستان، پیکان، فولاد سیرجان و شهرداری ورامین قرار دارند و باید تا پایان مسابقات برای مشخص شدن صعود تیم‌ها صبر کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران در رده سنی جوانان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۴ تیم از ۲۹ آذرماه در بندر انزلی آغاز ‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز