خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استان اعلام کرد:

لغزندگی جاده های قزوین/ آماده باش دستگاه ها برای مقابله با حوادث احتمالی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۲۵

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین از کاهش شدید دمای هوا، بارش برف، یخ زدگی و لغزندگی معابر و جاده ها در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت اله مهدیخانی گفت: بنا بر اخطاریه‌ سطح نارنجی صادر شده از سوی اداره کل هواشناسی؛ با ورود یک سامانه هوای سرد و فعال به استان، از بعد از ظهر امروز تا اواخر وقت جمعه در استان شاهد بارش برف، مه گرفتگی؛ لغزندگی معابر و کولاک در گردنه‌ها و ارتفاعات خواهیم بود.

 مدیر کل مدیریت بحران استان ادامه داد: برودت هوای ناشی از فعالیت این سامانه تا حدی است که دمای هوا در روز‌های جمعه و شنبه در برخی مناطق به کمتر از منفی ۱۰ درجه خواهد رسید لذا دستگاه‌های متولی امر، مکلف به آمادگی و اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری و مقابله با سوانح و حوادث احتمالی هستند.

مهدیخانی، از مردم خواست حتی الامکان از خروج از منزل و تردد در مسیر‌ها و بالاخص نواحی کوهستانی و صعب العبور خودداری کنند.

وی، به رانندگان توصیه کرد حتما با خود زنجیر چرخ، لباس گرم، ذخیره غذایی خشک و آب آشامیدنی به همراه داشته باشند.

این مسئول تاکید کرد: دامداران و روستاییان برای ذخیره سوخت کافی وعموم مردم هم برای عایق کاری کنتور‌های آب و درزگیری در و پنجره‌ها اقدام کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استان همچنین توصیه کرد: شهروندان سلامت بخاری، اتصالات، لوله‌ها و دودکش‌ها را بررسی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز