خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

ساخت مسکن عامل مهم ایجاد تحرک در بخش های مختلف اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۱۱

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بر تسریع در روند اجرایی پروژه 120 واحدی اقدام ملی مسکن پارس آباد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا, فرهاد سبحانی با حضور در محل اجرای پروژه 120 واحدی اقدام ملی مسکن شهر پارس آباد مغان از روند اجرایی این پروژه بازدید کرده و بر تسریع در اجرایی مطلوب این پروژه تاکید کرد.

او با بیان اینکه انجام ساخت و ساز و تولید مسکن عامل اصلی ایجاد تحرک و رونق سایر بخش های اقتصادی کشور است، افزود: این نهاد تاکنون در 13 شهر استان اردبیل پروسه عملیات اجرایی برای ساخت و احداث 1500 واحد مسکونی را با دریافت زمین آغاز کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل ادامه داد: در حال حاضر بنیاد مسکن جهت احداث 120 واحد مسکونی در شهر پارس آباد و تعداد 120 واحد مسکونی در شهر خلخال اقدام کرده و همچنین طراحی 180 واحد در شهر مشگین شهر را نیز در دستور کار دارد.

سبحانی افزود: از تعداد یک هزار و ۲۷۶ نفر متقاضی ثبت نام شده در سامانه نیز تاکنون تعداد 414 نفر تشکیل پرونده داده که از این تعداد 252 نفر نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کرده اند. 

او در پایان ضمن تاکید بر نظارت دقیق بر روند اجرایی پروژه، خواستار رعایت ضوابط و مقررات ملی ساختمان شده و لزوم اجرای طرح ها را با کیفیت مطلوب را مورد تاکید قرار داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز