خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران و برف در بیشتر مناطق کشور/دریای خزر و خلیج فارس مواج می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۰۲

کارشناس سازمان هواشناسی کشور، در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه بیشتر نقاط کشور بارش برف و باران خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز با ورود سامانه بارشی در استان‌های  آذربایجان شرقی، آذربایجان  غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، خوزستان، قزوین، تهران، البرز، گیلان، مانزدران، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه وبویراحمد بارش باران و برف خواهیم داشت.

این کارشناس هشدار داد: امشب بارش‌ها در استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان  غربی، اردبیل، کردستان، ارتفاعات  کرمانشاه، لرستان، قزوین، البرز و تهران شدت دارد و باعث قطع راه‌های ارتباطی، انسداد راه ها، تاخیر یا لغو پرواز‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی می‌شود.  

او افزود: روز پنجشنبه به جز استان‌های سیستان بلوچستان، هرمرگان، کرمان، خراسان جنوبی، ایلام و کرمانشاه سایر استان‌های کشور بارندگی خواهند داشت.

این کارشناس ادامه داد: همچنین روز جمعه به جز استان‌های سیستان بلوچستان، خوزستان، ایلام، آذربایجان‌غربی و کرمانشاه در سایر مناطق کشور بارندگی پیش بینی می‌شود.  

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به دریا‌ها بیان کرد: از بعدازظهر روز پنجشنبه تا جمعه، دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهند شد.

گودرزی گفت: شنبه این سامانه بارشی آخرین روز فعالیت خود را در شرق و شمال شرق کشور سپری کرده و سپس از منطقه خارج می‌شود.

او با اشاره به تغییرات دمایی افزود: در روز‌های جمعه و شنبه، در مناطق شمالی کشور، هوا ۵ تا ۱۰ درجه سردتر می‌شود.  

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: امروز آسمان تهران نیمه ابری است و غبار محلی دارد، اما از امشب بارش باران آغاز می‌شود و در آخر هفته نیز بارش خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز