خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی خبر داد:

فعالیت سامانه سرد بارشی از امروز تا عصر جمعه در استان اردبیل / ضرورت داشتن تجهیزات زمستانی در جاده ها/ اوج بارش ها از صبح فردا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۳۵۹

کارشناس هواشناسی استان اردبیل از فعالیت سامانه سرد و بارشی از امروز تا عصر جمعه در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد فاخر در تشریح وضعیت آب و هوای استان اردبیل عنوان کرد: براساس پیش بینی های به عمل آمده طی امروز سامانه فعال بارشی استان را فرا گرفته و تا عصر جمعه هفته جاری در سطح استان بارش برف و باران انتظار می رود.

او افزود: طی امروز در مناطقی از شمال استان بارش خفیف انتظار می رود اما به تدریج علاوه بر نفوذ هوای سرد به منطقه، بارش در سطح استان گسترش می یابد.

کارشناس هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: اوج بارش از صبح پنجشنبه(فردا) تا ظهر جمعه(5 دیماه) خواهد بود و بارش در تمامی مناطق استان قابل توجه خواهد بود.

فاخر ادامه داد: از نظر دمایی نیز از عصر پنجشنبه دمای هوا به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی به طور محسوس افت کرده و روز جمعه هوای بسیار سردی را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

او بیان کرد: بارش این سامانه همراه با هوای سرد خواهد بود که در جاده های مواصلاتی باعث ایجاد کولاک برف و یخبندان خواهد شد که توصیه می شود رانندگان تجهیزات زمستانی را حتما به همراه داشته باشند.

کارشناس هواشناسی استان اردبیل افزود: از صبح شنبه هفته آینده با خروج این سامانه از استان شرایط جوی تا اواسط هفته آینده در سطح استان پایدار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز