خبرگزاری کار ایران

مسئول قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز خبرداد:

۱۱ هزار بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۲۷۲

​مسئول قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز از توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی و ۲۰ هزار غذای گرم میان خانواده نیازمند و اسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علیرضا حدائق امروز 2 دی ماه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: قرارگاه عمار در این ایام خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا را شناسایی کرد و بسته های معیشتی طی ۷ مرحله توزیع شد و نزدیک به همین مقدار هم در بنیاد فرهنگی حضرت موعود توزیع شد که بیش از ۲۰ هزار بسته می شود.

وی خاطرنشان کرد: طبخ و توزیع ۲۰ هزار غذای گرم، ۵ هزار اقلام بهداشتی و ۵۰۰ بسته اموزشی و لوازم التحریر با کمک های مردمی و خیرین برای اقشار محروم درنظر گرفته شد.

مسئول قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز در بخش دیگر صحبت هایش با بیان اینکه حوزه بیش از ۶۰۰ سال سابقه خدمت دارد و یکی از افتخارات شیراز است تصریح کرد: جامعه بشری درگیر کرونا است و دنیا از این وضعیت تاثیر گرفته است و در قرارگاه عمار حوزه علمیه که از سال ۹۳ مشغول به فعالیت کرده است طلاب به صورت گمنام خدماتی را انجام داده اند.

حدائق با بیان اینکه ۸۵۰ میلیون تومان کمک نقدی به خانواده های اسیب دیده از کرونا پرداخت شد؛ یادآور شد: تشکیل ۱۵ گروه جهادی طلاب برای ضدعفونی معابر و مساجد تهیه ۴ سری جهیزیه و سیسمونی برای متولدین این ایام ،توزیع ۶۰ هزار عدد نان بین نیازمندان تهیه و توزیع ۳ تن ارد بین نیازمندان و بازسازی منازل به ارزش ۶۰ میلیون تومان در این ایام انجام شده است.

مسئول قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز با اشاره به اینکه چهارشنبه شب ها تهیه ۴۰۰ غذا گرم بین نیازمندان و کارتن خواب های شیراز انجام می شود، خاطرنشان کرد:  حضور طلاب قرارگاه در بیمارستان های کرونایی به عنوان همیار و غسل و دفن و نماز میت کرونایی ،برپایی مجالس مذهبی ماه محرم و صفر و حضور فعال در فضای مجازی توسط سایت حوزه و تبلیغ هفتگی در نقاط محروم شیراز توسط ۸۰ مبلغ در ۴۰ نقطه اطراف شیراز صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز