خبرگزاری کار ایران

فرماندار دنا به دهیاران هشدار داد:

جلوگیری از تردد غیربومی‌ها در دهستان سادات محمودی/ سلامت شهروندان قابل معامله با هیچ سهل‌انگاری نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۱۹۲

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دهیاران این شهرستان بویژه دهیاران دهستان سادات محمودی این شهرستان هشدار داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " عبدالحمید پناهی" در نشست ستاد سردار شهید قاسم سلیمانی که در پایگاه بسیج حوزه سادات محمودی با حضور دستگاه های عضو ستاد برگزار شد، اظهار داشت: عادی پنداشتن اوضاع از دید مردم، اصلا نشانه خوبی نیست و مردم باید خطر کرونا را درک و در مقابل نسبت به رعایت موارد بهداشتی احساس مسئولیت کنند.

وی با هشدار فوری به دهیاران گفت: همه ورودی روستاهای دهستان سادات محمودی مسدود و از تردد غیربومیان جلوگیری شود و باید با هرگونه سهل‌انگاری در هر حوزه ای که باشد برخورد قاطع صورت گیرد.

رئیس‌شورای سلامت دنا با اشاره به سلامت مردم، خاطرنشان کرد: سلامت شهروندان قابل معامله با هیچ سهل‌انگاری نیست و برای جلوگیری از شیوع فراگیر در این دهستان تصمیماتی مصوب شده است.

پناهی با تاکید بر اینکه باید در ورودی دهستان سادات محمودی از تردد غیرضروری مردم جلوگیری شود، یادآور شد: کمپین در خانه می مانیم به مدت دو هفته در بخش پاتاوه اجرایی شود.

وی گفت: اعضای قرارگاه شهید قاسم سلیمانی و دهیاران و شوراها مسئول اجرایی کمپین هستند و از تردد مردم به داخل و بیرون روستا جلوگیری کنند.

فرماندار دنا با بیان اینکه از هر تجمع و دورهمی در مقابل مغازه ها و در کوچه جلوی خانه ها به جد جلوگیری شود، تصریح کرد: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه با کمک دهیار و خانه های بهداشت در ورودی روستا از ورود خودروها به روستا جهت خاکسپاری جلوگیری کنند و با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز