خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری:

تردد موتورسیکلت در مسیرهای دوچرخه سواری قزوین ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۱۵۵

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور تامین ایمنی تردد دوچرخه سواران، عبور هرگونه موتورسیکلت در مسیرهای دوچرخه قزوین ممنوع می باشد.

به گزارش ایلنا و به  نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار کرد: تامین ایمنی تردد دوچرخه سواران در مسیرهای دوچرخه احداث شده در سطح شهر بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری افزود: در این راستا با استفاده از تجهیزات ترافیکی مانند جداکننده فلزی و استوانه ایمنی و خط کشی مسیرهای دوچرخه را از مسیر حرکت خودروها و موتورسیکلت‌ها تفکیک کرده ایم.

جهانگیری تصریح کرد: در حال حاضر تمام مسیرهای دوچرخه احداث شده در سطح شهر با استفاده از روش‌های مختلف ایمن سازی شده است.

وی ادامه داد: ورود موتورسیکلت‌ها به مسیرهای دوچرخه می‌تواند ایمنی تردد دوچرخه سواران را مختل کرده و حتی خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد خاطرنشان کرد: براین اساس با همکاری پلیس دوچرخه سوار و نصب بنرهای آموزشی در مسیرهای دوچرخه سطح شهر ، ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مسیرهای دوچرخه را به شهروندان هشدار می‌دهیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری یادآور شد: شهروندان موتورسیکلت سوار هم باید ضمن رعایت قوانین تردد در معابر شهری از ورود به مسیرهای دوچرخه خودداری کنند تا سلامت آن‌ها و دوچرخه سواران حفظ شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز