خبرگزاری کار ایران

با حضور اردکانیان به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد؛

افتتاح 176 پروژه ساخت و سازی در صنعت آب و برق اردبیل/ 941 میلیارد تومان هزینه پروژه های آب و برق استان از سال گذشته تا کنون

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۰۶۵

وزیر نیرو گفت: امروز از 250 پروژه پیش بینی شده برای سال 99 در قالب پویش «هر هفته الف ب ایران»، تعداد 176 پروژه ساخت و سازی و ساز و کاری با سرمایه گذاری بیش از 51 میلیارد تومان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا اردکانیان در مراسم قدردانی از دست اندرکاران پویش هر هفته الف- ب- ایران و همچنین رونمایی کتاب دلگرمی ها و همراهی ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده پویش «هر هفته الف ب ایران» به صورت مناسب برگزار شد و این پویش مهم موجب افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به اصلاح الگوی مصرف شد.

وزیر نیرو یکی از مهم‌ترین کارکردهای این پویش را ورود نهادهای مختلف به مسئله مهم اصلاح الگوی مصرف دانست و گفت: این پویش باعث شد تا صرفا به اجرای پروژه های ساخت و ساز متمرکز نشویم و در جهت اصلاح الگوی مردم در فرهنگسازی آن در جامعه گام های اساسی برداریم.

افتتاح 176 پروژه ساخت و سازی در صنعت آب و برق  اردبیل/ 941 میلیارد تومان هزینه پروژه های آب و برق استان  از  سال گذشته تا کنون

اردکانیان با بیان اینکه وزارت نیرو در جایگزینی نیروهای قدیمی و بازنشسته با نیروهای جوان در جهت ارتقای بازده مناسب، عملکرد مطلوبی داشته، اذعان کرد: با توجه به اینکه عدم بازنشستگی نیروها باعث کاهش انگیزه نیروهای جوان در ادارات می شود، لذا در این خصوص در وزارت نیرو بیش از 3 هزار و 500 نفر با اختیار قانونی دستگاه های اجرایی بازنشسته شده که این رقم تا پایان سال به 5 هزار نفر خواهد رسید.

او گفت: اجرای پویش «هر هفته الف ب ایران» باعث شد تا به ظرفیت صنعت آب و برق بیشتر توجه کنیم که پیشرفت های حاصل از آن مرهون تلاش و همکاری دستگاه های اجرایی و زحمتکشان این عرصه و همچنین پیمانکاران پروژه ها می باشد.

وزیر نیرو بیان کرد: امروز از 250 پروژه پیش بینی شده برای سال 99، تعداد 176 پروژه ساخت و سازی و ساز و کاری با سرمایه گذاری بیش از 51 میلیارد تومان افتتاح می شود.

حسین قدیمی در ادامه این مراسم که در سالن شهید بهشتی استانداری اردبیل برگزار شد عنوان کرد: وزارت نیرو در سالجاری نیز 250 طرح با اعتبار 50 هزار میلیارد تومان برنامه ریزی، طراحی و اجرا می کند که تا امروز در سطح استان پروژه های صنعت آب و برق در قالب این پویش با 941 میلیارد تومان توسط مقام عالی وزارت و مقامات عالی کشور از جمله ریاست جمهوری افتتاح شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: برای پروژه هایی که در سالجاری در قالب این پویش افتتاح شده، تاکنون 451 میلیارد تومان هزینه شده که تا پایان سال این رقم به 488 میلیارد تومان خواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان آب و برق را یکی از زیرساخت های ضروری و مهم عنوان کرد و افزود: عملکرد مناسب استان در اجرای این پویش نشان دهنده فعالیت های مستمر در سایه برنامه ریزی های دقیق  مسئولین مرتبط با حوزه نیرو بوده است.

او در تشریح پویش «هر هفته الف ب ایران» بیان کرد: وزارت نیرو از نیمه دوم سال 98 پروژه هایی در قالب پویش هر هفته الف ب ایران به صورت منسجم و یکپارچه طراحی و به صورت سراسری افتتاح کرد که در سال گذشته 227 طرح با اعتبار بالغ بر 33 هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پایان این مراسم لوح سپاسی از سوی وزارت نیرو توسط فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل به حسین قدیمی رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان جهت قدردانی از تلاش های وی در صنعت آب و برق اعطا شد.

 

 

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز