خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان؛

پیشرفته‌ترین کارخانه قوطی‌سازی کشور در کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۰۴۱

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان استاندار کرمانشاه و جمعی از مقامات محلی، پیشرفته ترین کارخانه قوطی‌سازی کشور در کرمانشاه افتتاح شد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آیین بهره‌داری از کارخانه قوطی‌سازی سینا، افزود: بنیاد مستضعفان توانست این پروژه بزرگ و بسیار پیچیده را که هدیه سفر رهبر معظم انقلاب است، را به سرانجام برساند.

وی اظهار داشت: زمانی که مهندس فتاح مدیریت بنیاد مستضعفان را عهده‌دار شدند در سفر به کرمانشاه‌عنوان کردند در این شرایط تحریم ظالمانه، ما به اتکای همین جوانان توانمند کرمانشاهی این کار را انجام می‌دهیم و این رویکرد نشان از اعتماد به نفس بالا و باور به توان داخلی است.

وی این پروژه را مصداق عینی جهش تولید و اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: کارخانه قوطی‌سازی سینا با بهره‌گیری از نیروهای داخلی، توان بومی و در قالب یک طرح دانش بنیان و برخوردار از فناوری بسیار بالا به ثمر رسید.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: این پروژه بزرگ و ماندگار در شرایط دشوار تحریم های ظالمانه، بحران کرونا و جنگ همه جانبه اقتصادی و با تکیه بر توان داخلی بهره برداری رسید و نماد اقتصاد مقاومتی است.

بازوند گفت: امروز یک روز بسیار خوب و ماندگار برای کرمانشاه است روزی که کرمانشاه به جوانان توانمندش افتخار کرد و بالید.

استاندار کرمانشاه افزود: این جوانان رویش تازه ای از ۱۰ هزار شهید سرفراز استان کرمانشاه در دوران جنگ هستند که هشت سال در برابر دشمن سینه سپر کردند تا گزندی به کشور نرسد.

وی افزود: این حماسه آفرینی ها نشان داد به تعبیر زیبا و ماندگار رهبر معظم انقلاب، کرمانشاه به راستی سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز