خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت:

محورهای برف‌گیر شهرستان، تحت مدیریت سازمان‌های ذیربط قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۰۳۳

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت با بیان اینکه محورهای برف‌گیر شهرستان شناسایی و تفکیک شده اند، خاطرنشان کرد: مدیریت هر یک از این محورها به به سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط سپرده خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت،محمدعلی ویشکایی در جلسه هماهنگی مدیریت بحران با بیان این مطلب که مدیریت موفق بحران در زمان بارش برف سنگین مستلزم همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه ها و نهادهای شهرستان است، اظهار داشت: در مواجهه با نزولات جوی باید با مدیریت شایسته و ارائه راهکارهای پیشگیرانه از بروز بحران جلوگیری کرد و بدین طریق از برکات و نعمات الهی به بهترین وجه بهره برد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت، در ادامه افزود: محورهای برفگیر شهرستان جهت برف روبی شناسایی و تفکیک شده و مدیریت این محورها به دهیاری ها، شهرداری و اداره راهداری واگذار شده و در صورت لزوم از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر حفظ تاسیسات زیربنایی در صورت بروز بحران، تصریح کرد: با توجه به فرسودگی و کمبود ماشین آلات برف روبی مختص دستگاههای اجرایی لازم است تمهیدات لازم از سوی ادارات ذیربط جهت بهره گیری از ماشین آلات بخش خصوصی و به کارگیری آنها در زمان بارش برف سنگین به عمل آید تا علاج واقعه قبل از وقوع انجام شده و با پیشگیری زودهنگام از وقوع آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

ویشکایی با تاکید بر اینکه معابر اصلی شهر نباید تحت هیچ عنوانی بسته شود، خاطرنشان کرد: تامین مخلوط نمک و شن، آماده سازی ماشین آلات برف روبی و تعبیه آن ها در مناطق شناسایی شده در سطح شهر و آماده باش کامل نیروهای اجرایی و عملیاتی نیز از موارد حائز اهمیت و لازم الاجرا است.

وی در ادامه افزود: پیگیری‌های لازم از سوی شرکت نفت جهت پیش‌بینی سهمیه ویژه سوخت ماشین آلات برف روبی فعال در زمان بارش برف صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز