خبرگزاری کار ایران

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان خبر داد:

هوای سرد و برفی در راه است / کاهش دمای هوای استان به منفی ۱۴ درجه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۹۸۵

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: ریزش برف با ورود سامانه بارشی از ظهر چهارشنبه به این استان آغاز می‌شود و به تناوب تا روز جمعه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از همدان، روح‌الله زاهدی افزود: در این سامانه بارشی خفیف برای روز پنجشنبه بارش‌های چندانی پیش بینی نمی شود.

وی اضافه کرد: آسمان استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا نیمه ابری و در مناطق شمالی استان از جمله همدان و فامنین مه آلودگی وجود دارد.

زاهدی با بیان اینکه دمای هوای همدان تا دو روز آینده تا چند درجه سانتیگراد افزایش می یابد خاطر نشان کرد: از روز جمعه کاهش دما در این استان وجود دارد و کمینه دمای همدان به ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و رزن با ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان بودند.

زاهدی اظهار داشت: دمای کمینه هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته سه درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان به دلیل وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز