خبرگزاری کار ایران

انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به صورت غیرحضوری انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۷۹۹

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت : انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد دیگر خدمت غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در قالب طرح 3070 مورد بهره برداری قرار گرفت.

حمید ابراهیمی در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت : با رونمایی از ۴ سرویس در این هفته ۱۷ سرویس غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان و مخاطین سازمان قرار گرفت.

وی ضمن اعلام این مطلب که در هفته هفتم از دوشنبه های دیجیتالی سازمان تأمین اجتماعی انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به صورت غیرحضوری در قالب طرح 3070 مورد بهره برداری قرار گرفت گفت : تمامی افراد شاغل فاقد رابطه مزدبگیر با اعلام شغلی که به آن اشتغال به کار دارند(به صورت خوداظهاری) و همچنین زنان خانه دار، دختران مجرد و دانشجویانی که در تاریخ انعقاد قرارداد بیمه، سن آنان 50 سال تمام و یا کمتر باشد، چنانچه سن متقاضی بیش از 50 سال تمام باشد در صورت دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مازاد سن 50 سال، امکان انعقاد قرارداد بیمه میسر خواهد بود، مشمول این خدمت هستند.

وی همچنین اخذ الکترونیکی درخواست و صدور هوشمند و ابلاغ مفاصاحساب برای پیمانکاران و واگذارندگان کار و ارتقای سامانه دریافت لیست حق بیمه و فراهم شدن امکانات کنترلی برای کارفرمایان به منظور اصلاح لیست قبل از ارسال را نیز به عنوان دو خدمت دیگر سازمان که طی این هفته رونمای شده به مخاطبان معرفی کرد .

ابراهیمی در پایان گفت : خدمت دیگری که در قالب طرح 3070 این هفته افتتاح شد،درخواست غیرحضوری کمیسیون پزشکی است . بیمه شده اصلی که به علت ابتلاء به بیماری عادی و یا به علت عوارض حاصل از حادثه ناشی از کار طبق گواهی پزشک معالج، عارضه آن غیرقابل علاج تشخیص داده شده است. فرزندان و یا پدر و مادر بیمه شده اصلی که بر اثر بیماری یا نقص عضو طبق گواهی پزشک معالج، براثر بیماری یا نقص عضو قادر به کار نباشند، شوهر بیمه شده اصلی که طبق گواهی پزشک معالج، مبتلا به بیماری غیرقابل علاج بوده و معاش وی توسط بیمه شده زن تامین شود، مخاطبان این خدمت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز