خبرگزاری کار ایران

در خوزستان رخ داد؛

مرگ دلخراش دو کارگر در سقوط به سیلوی سویا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۷۶۰

مدیرعامل آتش نشانی دزفول از مرگ 2 کارگر در سیلوی سویای این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالحسین معظم فر که شخصا در این عملیات حضور داشت در این باره گفت: ساعت ۱۳ و پنجاه دقیقه امروز طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش سقوط دو کارگر ۳۴ و ۴۶ ساله در سیلوی سویا از شرکت طیور دانه سلامت دزفول اطلاع رسانی شد .

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا آتش نشانان ایستگاه عملیاتی شماره یک را به محل حادثه واقع در شهرک صنعتی شماره یک اعزام کرد.

معظم فر تصریح کرد: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است متاسفانه دو نفر از کارگران این شرکت بر اثر ریزش دانه های سویا درون سیلو ۱۷۰ تنی گرفتار شدند و بعلت نبود اکسیژن جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل آتش نشانی دزفول در ادامه افزود: تنها راه دسترسی به جنازه ها ایجاد برش بوسیله دستگاه فرز بر روی جداره سیلو بود که به کمک کارگران همان شرکت و اهالی منطقه پس از ۶ ساعت تلاش هر دو جنازه از درون سیلو خارج شدند.

مدیرعامل آتش نشانی دزفول ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده های جان باختگان این حادثه تلخ، از تمامی نیروهای امدادی خصوصا فوریت های پزشکی، آتش نشانی شهرک های صنعتی،نیروی انتظامی، پرسنل همین شرکت و اهالی منطقه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز