خبرگزاری کار ایران

اجرا شدن ۱۵ برنامه پژوهشی در هفته پژوهش بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۶۰۴

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از اجرا شدن ۱۵ برنامه در هفته پژوهش خبر داد.

سید محسن محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنای بوشهر با بیان این مطلب اظهار داشت: پژوهش زیرساخت و اساس همه علوم است و اهمیت آن در دنیای امروز بر هیچکسی پوشیده نیست.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: کار پژوهشی، کار بسیار سخت و در عین حال شیرین با فواید بسیار برای علوم مختلف و جامعه بشری بوده و از این رو این حوزه بسیار تاثیرگذار و راهبردی است.

محمدی بیان داشت: در حوزه پژوهش باید ما تلاش بیشتری داشته باشیم و برنامه های پژوهشی بیشتری برای استفاده جامعه هدف دانشگاه به مرحله اجرا بگذاریم که در این زمینه همکاران پژوهشی ما گام های خوبی برداشته اند.

او  با اشاره به تشکیل منظم جلسات شورای پژوهش استان افزود: در تلاشیم تا با طراحی لازم و با بهره گیری از ظرفیت های اساتید،  دانشجویان و کانون های دانشگاه برنامه های پژوهشی متفاوت، بیشتر و کاربردی را در دانشگاه اجرایی کنیم.

محمدی با اشاره به برنامه های اجرا شده هفته پژوهش امسال در دانشگاه فرهنگیان افزود: سه وبینار علمی ویژه دانشجویان، اساتید و همکاران، سه کارگاه علمی ویژه دانشجویان و یک کارگاه علمی ویژه اساتید در این هفته اجرایی شد.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: همچنین تقدیر از پژوهشگر و کتاب برتر، تقدیر از اساتید و همکاران صاحب تالیف(کتاب و مقاله) در سال تحصیلی ۹۸_۹۹ و تقدیر از برگزیدگان جشنواره پویش دانشجویی، مسابقه کتابخوانی، مسابقه هایکو کتاب، برگزیدگان مسابقه داستان کوتاه با موضوع کتاب و کرونا، برگزیدگان فراخوان تولید محتوای الکترونیکی و دانشجویان صاحب مقاله همایش و کنفرانس ها در سال ۹۸_۹۹ در حوزه دانشجویی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز