خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوشهر:

کادر درمان نیازمند همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۳۷۰

فرماندار بوشهر گفت: امروز مدافعان سلامت در میدان جنگی قرار گرفته‌اند که دشمن در آن دیده نمی‌شود اما با تمام وجود ایستاده و تنها نیازمند همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، عباس جمشیدی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: نوسازی و بازسازی همه خانه‌های بهداشت روستایی، پایگاه‌های اورژانس، مراکز جامع خدمات سلامت، احداث بیمارستان‌ ۱۰۰ تختخوابی اورژانس هسته‌ای، بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا(س)، توسعه خوابگاه‌ها، دانشکده دندانپزشکی از جمله پروژه‌های عمرانی اجرا شده در این بخش است.

او ادامه داد: هرچند هنوز تا رسیدن به ایده‌آل‌های درمانی مسیر طولانی پیش رو است اما تاکنون کارهای بزرگ و ماندگاری در این بخش در شهرستان بوشهر رقم خورده‌است.

جمشیدی اضافه کرد: با وجود همه کارهای انجام شده در بخش‌های مختلف بویژه درمان اما بعضی وقت‌ها مطالبی بیان می‌شود که برابر  واقعیت نیست و از انصاف به دور است اگرچه  با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، دولت  در اجرای پروژه‌های درمانی در این شهرستان سربلند است.

جمشیدی بیان کرد: این شایسته نیست که اگر جایی ناکارآمدی احساس شد همه حمله کنند بلکه باید با همراهی و پشتیبانی تلاش کرد این ناکارآمدی از بین برود.

او با اشاره به ایثار و گذشت پرستاران گفت: امروز مدافعان سلامت با کاری جهادی در میدان جنگی قرار گرفته‌اند که دشمن در آن دیده نمی‌شود اما با تمام وجود ایستاده و تنها نیازمند همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

جمشیدی افزود: هرچند مسئولان نیز با اعمال محدودیت‌های شدید برای مقابله با ویروس کرونا که مردم و بویژه کاسبان را با مشکل روبرو می‌کند موافق نیستند اما برای حفظ جان مردم مجبور به اعمال برخی از این اقدام‌ها هستیم که در صورت رعایت موارد بهداشتی این اقدام‌ها کمتر انجام می‌شود.

او با اشاره به بهبود شرایط در زمینه میزان ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا در شهرستان بوشهر بر ضرورت رعایت این دستاورد از سوی مردم تاکید کرد.

در این آئین به مناسبت گرامیداشت روز پرستار از پرستاران شهرستان بوشهر تقدیر شد.

کادر درمان نیازمند همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز