خبرگزاری کار ایران

صبح امروز و با حضور مسئولان استان انجام شد؛

آغاز طرح زمستانه راهداری در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۳۶۴

طرح زمستانه راهداری از یکم دی ماه جاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و کلیه دستگاه های امداد و نجات جاده ای این استان آغاز و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: با توجه به بروز پدیده های متنوع طبیعی در این استان متاثر از اختلاف دما و ارتفاع خدمات دهی دستگاه های امدادرسان همواره با مشکلات زیادی روبه رو است.

منصور بیجار با قدردانی از راهداران و دستگاه های امدادرسان گفت: راهداران با داشتن روحیه بسیجی به طور شبانه روز به منظور فراهم آوردن آرامش مردم در سطح جاده های استان در تلاشند و عظمت کار آنها در جاده های کوهستانی و صعب العبور  به وضوح بیشتری دیده می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان نیز در این آیین از آمادگی 30 اکیپ ثابت و سیار راهداری  استان با بکارگیری 198 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در طرح راهداری زمستانه سال جاری خبر داد.

ایوب کرد، اظهار داشت: 338 راهدار در این طرح به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امدادرسانی در صورت لزوم مشارکت خواهند داشت.

وی طول راه‌های تحت پوشش برای طرح زمستانه در سیستان و بلوچستان را بیش از 11 هزار کیلومتر ذکر کرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی نیروهای راهداری، مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تاسیسات موجود در محورهای ارتباطی از اهداف اجرای طرح راهداری زمستانی محسوب می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از تجهیز 16 راهدارخانه استان برای خدمات‌رسانی به مسافران خبر داد و گفت: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، 500 تن نمک و شن برای زمستان امسال تهیه شده است.

کرد گشت زنی مداوم در کلیه محورهای حوزه استحفاظی برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی و یخبندان، استقرار اکیپ ها با تجهیزات کامل در فواصل مشخص در جاده برای بازگشایی محورها در صورت مسدود شدن و امدادرسانی به مسافران را از مهمترین برنامه ها در قالب طرح راهداری زمستانی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز