خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور / کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۳۳۶

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، آسمان کشور در دو روز آینده صاف است ولی با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاهش می یابد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز و فردا آسمان کشور در بیشتر مناطق صاف است و از روز سه شنبه تا چهارشنبه، با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت کاهش می‌یابد.

وی افزود: سامانه بارشی جدید روز چهارشنبه از شمال غرب وارد کشور می‌شود و به تدریج مناطقی از غرب، جنوب غرب و دامنه جنوبی البرز مرکزی را در برمی گیرد. این بارش‌ها به شکل باران و برف خواهند بود.

این کارشناس ادامه داد: روز پنجشنبه علاوه بر نیمه غربی کشور، بارش‌ها استان‌های ساحلی دریای خزر را دربرمی گیرند. همچنین بارش‌ها در استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و شمال خلیج فارس نیز احساس خواهند شد.

رفیعی گفت: این بارش‌ها روز پنجشنبه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان، اصفهان، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران شدت خواهد داشت.

وی افزود: روز جمعه از تمرکز بارش‌ها در نوار غربی کاسته می‌شود و سواحل دریای خزر و مناطق شرقی بارش خواهند داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و غبار محلی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز