خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین:

بودجه شهرداری‌ها بر اساس نیازهای اساسی مردم تعیین شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۳۲۰

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: بودجه شهرداری‌ها در استان قزوین باید متناسب با نیازهای اصلی و اساسی مردم برنامه‌ریزی، تنظیم و عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی صالحی در جلسه شورای شهر اقبالیه، اظهار کرد: توجه به نیازهای اساسی مردم در تنظیم بودجه از ضروریات مهم است و شهرداری و شورا باید تمام نارسایی‌، نیاز و اولویت‌های شهر را به طور جامع مورد بررسی قرار داده تا بر اساس آن نسبت به تامین منابع مالی آنها برای سال آینده اقدام شود.

مدیرکل دفتر امور شهرداری استانداری، بودجه شهرداری‌ها را به عنوان یک سند مهم تلقی کرد و افزود: بودجه‌های پیش‌بینی شده در این رابطه بر اساس مقیاس، ظرفیت و توانمندی‌های هر شهر از سوی کارشناسان شهرداری باید تهیه و تنظیم شود.

به گفته صالحی، شوراهای شهر و شهرداری‌ها با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت محلی و منطقه‌ای شهر نسبت به تدوین و تنظیم بودجه اقدام کنند.

وی ادامه داد: شهرداری‌های استان همچنین از اجرای پروژه‌های جدید و غیرضروری خودداری کرده و اتمام طرح‌های نیمه تمام را نیز در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

این مسئول با تقدیر از تلاش‌های شورای اسلامی و شهرداری اقبالیه خواستار تنظیم و تدوین مناسب بودجه در مدت زمان باقیمانده دوره فعالیت پنجم شورا در چارچوب قانون و براساس نیازهای مردم شد و خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد شهرداری و شورای اسلامی این شهر باید در بودجه سال آینده خود موضوعات ناشی از شیوع ویروس کرونا را نیز لحاظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز