خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل خبر داد:

اجرای طرح هادی در 44 روستای محدوده کشت و صنعت مغان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۲۷۸

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از تهیه طرح هادی در 44 روستای محدوده شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد سبحانی در جلسه ای که با ابراهیم امامی فرماندار پارس آباد برگزار شد از ارائه خدمات غیرحضوری با راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی راهبر در ۶۸۰ دهیاری استان خبر داد.

وی افزود: با توجه به مراجعات متعدد مردم و روستائیان به بنیاد مسکن و در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص مبارزه با ویروس منحوس کرونا و تسهیل امورات اداری و جلوگیری از مراجعات متعدد حضوری متقاضیان و کاهش هزینه‌های مردم و تسریع در زمان تحقق درخواست‌های آنان این طرح برنامه ریزی و عملیاتی شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: پروژه 120 واحدی اقدام ملی مسکن در این شهرستان به عنوان اولین پروژه اقدام مسکن ملی در سطح استان بوده که عملیات اجرایی آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل آغاز شده است.

سبحانی ادامه داد: ارزش کل سرمایه گذاری این طرح بیش از 380 میلیارد ریال برآورد شده که روند اجرایی ساخت آن در حال انجام است و عملیات خاکبرداری در بلوک های A و B شمام شده و بلوک C نیز در مرحله اجرای ستون طبقه همکف با سازه بتنی است.

وی همچنین در ادامه این جلسه از نهایی شدن تهیه طرح هادی در تعداد 44 روستای محدوده شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم جهت تحویل زمین های محدوده طرح هادی برای تعداد 22 روستا در اراضی معین انجام پذیرفته و پیگیری های لازم نیز برای تحقق اقدامات بعدی از مراجع مربوطه در این خصوص صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز