خبرگزاری کار ایران

شهیدی خبر داد:

هم اکنون 10 تصفیه خانه در گیلان در حال بهره برداری است / 4 تصفیه خانه در دست احداث

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۲۲۰

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: هم اکنون 10 تصفیه خانه در استان در حال بهره برداری و 4 تصفیه خانه نیز در حال ساخت است.

به گزارش ایلنا از رشت، احمدعلی شهیدی مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان، در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با اشاره به دوران 4 سال حضور خود در صنعت گفت: طی این سالها تلاش کردیم با همکاری رئیس سازمان صنعت و معدن استان و همه همکاران صنعت استان را ارتقا دهیم.

وی در تشریح فعالیت های سازمان گفت: در حال حاضر نزدیک به 1605 قرارداد در شهرک صنعتی داریم که 33 قرارداد از آنها در حال بهره برداری است و عمدتا دارای خدمات زیربنایی هستند.
 
شهیدی در ادامه با اشاره به تلاش خانه صنعت و معدن استان در بازگشایی واحدهای تعطیل شده عنوان داشت :در سال جاری حدود 32 واحد بازگشایی شدند.
 
مدیرعامل سابق شرکت شهر‌ک‌های صنعتی استان همچنین با اشاره به پروژه های در دست اقدام این سازمان بیان داشت: مرکز IT و کسب و کار با 3500 متر مربع مساحت با 90 درصد پیشرفت فیزیکی ظرف 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
 
شهیدی همچنین با اشاره به اینکه طی شش ماه آینده تصفیه خانه سفیدرود به بهره برداری خواهد رسید، گفت: تصفیه خانه لاهیجان نیز در حال حاضر با 70 درصد پیشرفت به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
 
شهیدی در ادامه از سعیدی کیا ، مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان خواست تا با هماهنگی دستگاهها و مشاوره خانه صنعت استان مشکل کمبود زمین ، مسائل مربوط به دستگاه های خدمت رسان وجاده را در شهرک های صنعتی را رفع کند .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز