خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

حل مشکلات حوزه اداری پرستاران ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۰۳۴

استاندار قزوین گفت: پرستاران در حوزه اداری با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند که باید حل شود و این قشر دغدغه دیگری نداشته باشند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور در مراسم تجلیل از پرستاران استان قزوین، اظهار کرد: البته مسائل و مشکلات زیادی در حوزه ساختار اداری پرستاران وجود دارد که این مهم به معنای بی احترامی و بی توجهی به زحمات پرستاران نیست و تمامی تلاش خود را باید به کار بگیریم تا این مشکلات کاهش یابد.

استاندار قزوین افزود: بیش از ۱۰ ماه است که پرستاران شبانه روز و با تمام توان در راه مقابله با ویروس منحوس کرونا تلاش می کنند که این موضوع جای قدردانی ویژه دارد.

جمالی‌پور بیان کرد: در روزگاری که مردم و جامعه با ترس و اضطراب به موضوع کرونا نگاه می‌کردند، پرستاران با روحیه ایثار و فداکاری خود به جنگ با این ویروس رفتند و صحنه‌های ماندگاری را برای ثبت در تاریخ رقم زدند.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: پرستاران با خداوند متعال معامله کرده اند  ولی مسئولان و مردم هم وظیفه دارند که از این زحمات قدرشناسی کنند که خوشبختانه این مهم تا به امروز به خوبی محقق شده و شهروندان قدردان زحمات پرستاران هستند.

 استاندار قزوین یادآور شد: با تمام توان در خدمت پرستاران و کادر درمانی هستیم و تلاش می کنیم با به کارگیری از ظرفیت نهادهای مختلف از جمله وزارت بهداشت بتوانیم مشکلات این قشر ایثارگر را کاهش دهیم.

جمالی پور عنوان کرد: البته امروز دوست داشتیم در اجتماعی بزرگ در بین پرستاران حضور یافته و از آنها تقدیر و تشکر کنیم ولی با توجه به شرایط کرونا این امکان وجود ندارد و از منتخبان این جامعه زحمتکش تقدیر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی امروز در کنار جامعه پرستاری زحمات زیادی را می کشند و به صورت گمنام و با رویکرد دینی و اعتقادی در بیمارستان ها حاضر شده و جانفشانی می کنند که باید از تلاش های آنان نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز