خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد:

لزوم ساماندهی آزاد راه شهید کسایی تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۹۴۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌ شرقی بر ساماندهی آزاد راه شهید کسایی تبریز تاکید کرد و گفت: فصل زمستان فرصت مناسبی برای جابجایی درختان و تیرهای برق واقع در حریم آزاد راه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، جواد رحمتی در بیست و نهمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان که همزمان با هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار شد، افزود: از این فصل باید برای حل و فصل مشکلات مربوط به تعریض این آزادراه استفاده کرد و تسریع در این زمینه ضروری است.

وی با اشاره به سهم و وظایف دستگاه‌های مسئول در حل مسایل مربوط به کنارگذر جنوبی تبریز (آزادراه کسایی)، اظهار کرد: هماهنگی این دستگاه‌ها به ویژه شهرداری تبریز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره برق بسیار مهم است.

                                      اعمال محدودیت برای ورود اتوبوس‌های ورودی از مرند به تبریز 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این جلسه خواستار اعمال محدودیت‌هایی برای ورود اتوبوس‌های ورودی از سمت مرند به داخل شهر تبریز شد و گفت: ادامه مسیر از طریق آزادراه شهید کسایی برای ورود این خودروها به شهر ضروری است.

اورجعلی علیزاده، با تاکید بر لزوم مشارکت دهیاران در بازگشایی مسیرها و راه‌های روستایی در زمان بارش برف، افزود: روستائیان نیز برای بازگشایی راه‌های روستایی باید تا زمان بازگشایی راه‌های شریانی و اصلی استان صبر و شکیبایی نشان دهند.

در این جلسه موضوع اعمال محدودیت برای ورود اتوبوس‌های ورودی از مرند به تبریز مورد موافقت قرار گرفت و از سامانه برخط تصادفات و سامانه تحلیل تردد و بازرسی ایمنی راه که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و با همکاری یکی از شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی شده است، رونمایی شد.

همچنین در این جلسه موضوع جابجایی مکان پلیس راه آذرشهر و مکان یابی برای احداث مکان جدید این پاسگاه مورد بحث و رسیدگی قرار گرفت که مقرر شد در این زمینه جلسات تخصصی بین پلیس راه، پلیس راهور، شهرداری و راهداری برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز